Երևանյան հիվանդությունից մինչև սպասող քաղաք. լույս է տեսել Աշոտ Ստեփանյանի գիրքը

-Մայրս Աստվածն է,- բարձր գոռացի ես ու դռները բացեցի։ Մեջբերված խոսքերը արձակագիր Աշոտ Ստեփանյանի «Խաչը» պատմվածքից են։ Այս և մի շարք այլ պատմվածքներով է ամբողջացել «Քաղաքը քեզ կսպասի» արձակ ժողովածուն,…

Продолжить чтениеԵրևանյան հիվանդությունից մինչև սպասող քաղաք. լույս է տեսել Աշոտ Ստեփանյանի գիրքը

«Ուրիշ» թատրոնում կայացավ «Խրախճանք» ներկայացման առաջնախաղը

Նախօրեին Երևանի Տարածաշրջանային N1 պետական քոլեջի «Ուրիշ» թատրոնում «Խրախճանք» ներկայացման առաջնախաղով կայացավ թատրոնի փոքր դահլիճի բացումը։ «Խրախճանք» աբսուրդ ռեալիզմ ժանրի մեկ գործողությամբ ներկայացումը բեմադրված է ըստ Ա. Ս. Պուշկինի «Փոքրիկ…

Продолжить чтение«Ուրիշ» թատրոնում կայացավ «Խրախճանք» ներկայացման առաջնախաղը

Հովհաննես Չեքիջյանի մասին պատմող ֆիլմը մեծ էկրանին է

Պրոդյուսեր Լիլիթ Մովսիսյանը ՀՀ ազգային հերոս Հովհաննես Չեքիջյանին նվիրված ֆիլմ է նկարահանել։ Նախօրեին կինոյի տանը կայացավ սպասված պրեմիերան։ «Եվ եկավ Հովհաննեսը» վավերագրական ֆիլմի ռեժիսորը Հրաչ Սիմոնյանն է։ Ֆիլմում նկարահանվել են…

Продолжить чтениеՀովհաննես Չեքիջյանի մասին պատմող ֆիլմը մեծ էկրանին է

Երանի այդ սիրուն օրերին

Երանի այն սիրուն օրերին… Այն օրերին, որոնց մեջ քեզնից մի քանի կաթիլ հիշողություններ կան խառնված։ Երանի այն օրերին, որտեղ արևը քո տեսքն ուներ, ու ինձնով էր որոշվում ճառագայթների ուժգնության աստիճանը,…

Продолжить чтениеԵրանի այդ սիրուն օրերին

Թատերագրությունն ըստ քվեբեկցի դրամատուրգների

  • Post author:
  • Post category:Արվեստ

Ի՞նչ առանձնահատկություններ ունի քվեբեկյան թատերական մշակույթը, ինչպիսի՞ նորագույն միտումներ են հանդիպում մասնավորապես ֆրանսագիր դրամատուրգիայում. այս և այլ հարցերի շուրջ այսօր հանդիպում-քննարկում տեղի ունեցավ ԵԹԿՊԻ-ում։ Հրավիրյալ հեղինակներ Դոմինիկ Պարանտո-Լըբոֆը, Լարի Թրամբլեն,…

Продолжить чтениеԹատերագրությունն ըստ քվեբեկցի դրամատուրգների

Նոր հնարավորություններ, փորձի փոխանակում և ոչ միայն. ԵԹԿՊԻ-ում մեկնարկել է Երկլեզու դրամատիկական արվեստանոցի նոր փուլը

Երկլեզու դրամատիկական արվեստանոցի երրորդ փուլի մեկնարկը ԵԹԿՊԻ-ում Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտում այսօր կայացավ մամուլի ասուլիս՝ նվիրված Երկլեզու դրամատիկական արվեստանոցի երրորդ թողարկմանը: Երկլեզու դրամատիկական արվեստանոցի նախագծի ղեկավար, դերասան, ռեժիսոր,…

Продолжить чтениеՆոր հնարավորություններ, փորձի փոխանակում և ոչ միայն. ԵԹԿՊԻ-ում մեկնարկել է Երկլեզու դրամատիկական արվեստանոցի նոր փուլը

Աշտարակի դրամատիկական թատրոնի բեմում «Բովանդակություն» ներկայացումն է

Ժողովրդի պայքարը, հավաքական ուժը, ազատության ուժը՝ հավերժական արևը, ոճական ամենատարբեր առանձնահատկություններով, նուրբ համադրական, գեղագիտական մոտեցումներով, ռեժիսորական համարձակ լուծումներով, դերասանների շնորհիվ դարձել են դինամիկ ներկայացում. «Բովանդակություն»։ Օրերս բացվեց Աշտարակի դրամատիկական թատրոնը։…

Продолжить чтениеԱշտարակի դրամատիկական թատրոնի բեմում «Բովանդակություն» ներկայացումն է

«Լսողական խնդիրներ ունեցող երեխաները և մնջախաղը» բանախոսությանը հաջորդեց ներկայացում

Ամերիկյան համալսարանում կայացած «Սոցիալական արդարությունն ուսումնական հաստատություններում» ֆորումի շրջանակներում «Լսողական խնդիրներ ունեցող երեխաները և մնջախաղը» բանախոսությամբ հանդես է եկել Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի դասախոս Ինա Հախնազարյանը: Բանախոսությանը հաջորդել…

Продолжить чтение«Լսողական խնդիրներ ունեցող երեխաները և մնջախաղը» բանախոսությանը հաջորդեց ներկայացում

ԱՐՄԻՆԵ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ/ ԳԱՌՆԱՐԱԾՆ ՈՒ ԻՐ ԾԱՂԻԿԸ

Ան­հի­շե­լի ժա­մա­նակ­նե­րից աշ­խար­հի տի­րա­կալ Ոս­կին ի՛ր հա­րե­մով, ի՛ր կա­խար­դանք­նե­րով շլաց­նում էր ա­մեն­քին ու ա­մեն ինչ։ Որ­ևէ եր­ևույթ, էակ կամ ա­ռար­կա, նրանց կող­քին խու­նա­նում, կորս­վում, կորց­նում էր ի­րեն։ Նա, հա­րե­մի ա­ռա­ջին…

Продолжить чтениеԱՐՄԻՆԵ ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ/ ԳԱՌՆԱՐԱԾՆ ՈՒ ԻՐ ԾԱՂԻԿԸ

ժԱՍՄԻՆԱ ՄՈՒՔԱԵԼՅԱՆ/ ԱՆԺԱՄԿԵՏ

Այն փո­ղո­ցը, ո­րով ա­մեն օր անց­նում էր Տաթ­ևը, այս ան­գամ ա­վե­լի ան­գույն էր ու դա­տարկ։ Տի­կին Մար­գո­յի թե­յա­րա­նից չէր գա­լիս փքաբ­լիթ­նե­րի և դար­չի­նով թե­յի հո­տը։ Տաթ­ևը մո­տե­ցավ թե­յա­րա­նի դռա­նը, ա­պա­կե…

Продолжить чтениеժԱՍՄԻՆԱ ՄՈՒՔԱԵԼՅԱՆ/ ԱՆԺԱՄԿԵՏ

ՀԱՍՄԻԿ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ/ ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

Դաշ­նա­մու­րը շա­րու­նա­կում էր նվա­գել «­Լուս­նի սո­նա­տը»: Ն­րա եր­կար, նուրբ մատ­նե­րը հան­դարտո­րեն սա­հում էին սեւ­ու սպի­տակ ստեղ­նե­րի վրայով։ Ե­րաժշ­տութ­յու­նը կլա­նել էր ողջ դահ­լի­ճը: Բե­մի շղար­շա­յին լու­սա­վո­րումն ա­վե­լի մո­գա­կան տեսք էր տա­լիս թե՛ դաշնակա­հա­րին, թե՛…

Продолжить чтениеՀԱՍՄԻԿ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ/ ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

ՆՈՐԱՏԻՊ ՎԵՊՆ ԸՆԹԵՐՑՈՂԻ ՍԵՂԱՆԻՆ Է

Լույս է տեսել արձակագիր Մարգարիտ Դերանցի «Գմբեթավոր հովանոցը» վեպը, որը կազմված է տասնվեց հատվածային (ֆրագմենտալ) պատմվածքներից, որոնք մտքով, ժամանակագրական առումով, դեպքերի հաջորդականությամբ կապված են և լրացնում են միմյանց։ Վեպի գործողությունները զարգանում են…

Продолжить чтениеՆՈՐԱՏԻՊ ՎԵՊՆ ԸՆԹԵՐՑՈՂԻ ՍԵՂԱՆԻՆ Է